دانلود پاورپوینت بازاریابی و بازارگرایی و بازارشناسی
دانلود پاورپوینت بازاریابی و بازارگرایی و بازارشناسی
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 65 |
حجم | 866 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت بازاریابی و بازارگرایی و بازارشناسی جهت رشته مدیریت در 65 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
بازاریابییا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. به عبارت دیگر بازاریابی عبارتست از معرفی محصول جدید یا قدیمیبصورت سیستماتیک یا غیرسیستماتیک به مشتری برای فروش محصول قدیمییا جدید به مشتری. در اینجا ذکر دو نکته لازم است. این دو نکته عبارتند از اینکه در بازاریابی دو هدف نهفته است و این دو هدف عبارتند از: 1) هدف از بازاریابی فروختن محصول است. 2) هدف از بازاریابی آشنایی مشتری با محصول است.
فهرست مطالب:
تعاریف بازاریابی (MARKETING )
اجزاء تشکیل دهنده بازاریابی
جدول حالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابی
1-1- بازاریابی تبدیلی
2-1- بازاریابی انگیزشی
3-1- بازاریابی توسعه ای
4-1- بازاریابی مجدد
5-1- بازاریابی همزمان
6-1- بازاریابی حافظتی
7-1- بازاریابی تضعیفی
8-1- بازاریابی مقابله ای
2- وظیفه مدیران بازاریابی
اهداف بازاریابی
1 – بازارشناسی
2 – بازارسازی
3 – بازار داری
تحقیقات درباره بازار
خلاقیت و نوآوری در بازاریابی
باید و نبایدهای بازاریابی
نکات مهم در بازاریابی
جایگاه بازاریابی در هرازه سوم
و...
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود